У День пам’яті жертв Голодомору в Україні традиційно вшанують пам’ять заморених голодом. Карти пам’яті створені нашими учнями, стали частинами інсталяції до Дня пам’яті жертв голодоморів та політичних репресій. Учні ознайомилися з тематичною інформацією і переглянули та проаналізували відеоролик до Дня пам'яті жертв Голодоморів.
Вчетверте наш заклад долучився до Всесвітнього Дня Гідності. Я цей день просто обожнюю! Душевні розмови, особисті гідні історії, листи в майбутнє та зачитування листів з минулого.
Напередодні Дня Гідності та Свободи, учні ознайомилися із тематичною виставкою літератури і на уроці "звитяги" на основі мотиваційних роликів познайомилися з важливістю ціннісних орієнтирів, згадали події початку "Революції Гідності", переглянули фрагмент документального фільму "Майдан. Мистецтво спротиву"
Марафон експериментів та дослідів завершується і в дошкільному підрозділі, а завершується феєрверком експериментів за один день. 1.,,Дзеркальне відображення'' . 2.,,Веселка''. 3.,,Танцюючий Віллі''.. 4.,,Дощова хмарика''
"Чудові сірники", "Загадкові яйця", "Веселка в банці", "Невидимі чорнила", "Вимірювання часу реакції"... Все це не кадри фантастичного фільму. Це просто марафон дослідів та експериментів. День восьмий.
Експерименти та досліди з найменшими вихованцями нашої філії продовжуються. День восьмий.,,Незвичне малювання зі зміною кольору'' (крохмаль,вода,йод).Нам сподобалося.
Марафон експерементів продовжується. 1.Чи знаєте ви,як розрізати скляну бутилку в домашніх умовах? Ні??? Наші учні вже знають.В цьому нам допомогли нитка, спирт, сірник та вода. 2. "Як виделка колоколом стає?"
Експерименти та досліди продовжуються і в дошкільному підрозділі.,, Золота рибка''. Сьогодні ми шукали відповіді на запитання. 1. ,, Чи можна проштрикнути мішечок з водичкою шпицею для плетіння так, щоб водичка не витекла?'' 2,, Чому зимові дороги вкриті льодом посипають сіллю? ''. Ми знайшли відповіді на свої запитання.
Марафон експериментів продовжився… Повторили дослід Отто фон Геріке. Здивувалися і з’ясували, чому змогла вціліти повітряна кулька, піднесена до полум’я свічки, та що змусило іншу повітряну кульку забратися у банку. Переконалися, що вода може кипіти не лише при 100 °С… Милувалися квітами, які “розкривалися” на очах. Було цікаво, пізнавально.